Een goede week - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Joris Meer - WaarBenJij.nu Een goede week - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Joris Meer - WaarBenJij.nu

Een goede week

Blijf op de hoogte en volg Joris

26 April 2014 | Curaçao, Willemstad

Bon Tardi,

Hier ben ik weer vanuit Curaçao, de weken vanaf nu worden aftel weken. Niet dat ik wil aftellen maar ik ben natuurlijk over de helft en dan heb je al snel dat je denkt " oh ik hoef nog maar zoveel weken en dan ben ik weer terug in Nederland". Ik heb deze week bericht gekregen vanuit Wereldstage dat ik een week langer kan blijven op Curaçao. Hierdoor vlieg ik pas op 5 juli terug naar Nederland en kom ik 6 juli om 10:35 aan op Schiphol. Ook is mijn grote schoolopdracht duidelijk geworden. We gaan namelijk de flamingo pool renoveren en heb bij mijn stagebegeleiders aangegeven dat het me erg leuk lijkt als ik dit project vanaf het begin kan volgen. Want nu is het een erg kale boel, het plan is om hier ten eerste grind/zand neer te leggen waardoor de blauwe bodem van het verblijf verdwijnt. Daarna willen we ook nog wat grotere rotsen plaatsen in het water waardoor ze eventueel. Mijn stagebegeleiders vonden het erg leuk dat ik daar zo geïnteresseerd in was om te doen. Het idee is om het ook op foto vast te leggen, zodat de vorderingen van het project zichtbaar zijn. Voor de rest hebben we deze week er ook twee nieuwe stagiaires bij gekregen. Deze jongens doen diermanagement MBO van het Groenhorst en blijven hier voor 8 weken. Aan de ene kant vind ik het hartstikke leuk en hierdoor kan ik wat meer voor school bezig zijn, maar aan de andere kant vind ik het ook erg lastig omdat nu veel minder werk te doen heb en daardoor verveel je je ook wel sneller. Het aparte is dat deze jongens ook weer eerder zullen vertrekken dan mij. Heb ik voor de rest nog wat te vertellen, ook hier volg ik natuurlijk de situatie tussen Oekraïne en Rusland, eerlijk gezegd weet ik niet wat ik er van moet denken en ik zie het wel allemaal vanzelf wat er gebeurd. Voor de rest gaan wij hier op 30 april Koningsdag vieren. Het schijnt ook hier een grote happening te zijn, helaas moet ik overdag gewoon stage lopen en dan kan ik in de avond wel genieten van een mooie en leuke avond.

Ik ga maar afronden en dan weer verder met mijn stagedag.

Groetjes
Joris

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Joris

Actief sinds 04 Dec. 2013
Verslag gelezen: 196
Totaal aantal bezoekers 8744

Voorgaande reizen:

07 Februari 2014 - 27 Juni 2014

Stage Sea Aquarium

Landen bezocht: