Week 9 - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Joris Meer - WaarBenJij.nu Week 9 - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Joris Meer - WaarBenJij.nu

Week 9

Blijf op de hoogte en volg Joris

13 April 2014 | Curaçao, Willemstad

Bon Tardi,

Hier weer een weekverslag van uit de Rimboe. Ik hoop dat ik jullie niet gek maak met alle weekverslagen die ik post op mijn weblog. Soms vind ik het lastig om een nieuw verslag te maken. Maar ook deze week is weer als een gek voorbij gevlogen. Morgen ga ik contact opnemen met wereldstage om te vragen of het inderdaad mogelijk is om mijn verblijf een weekje te verlengen. Dit hangt ervan af of mijn kamer rond die tijd nog vrij is, daar ga ik eigenlijk wel vanuit aangezien het schooljaar dan ook voorbij is en er dus geen nieuwe studenten meer komen. Maar het hangt er ook vanaf of er nog plek voor mij is in het vliegtuig terug. Als dat niet het geval is dan ga ik de 28ste terug en anders zeer waarschijnlijk 5 juli. Is er nog iets bijzonders gebeurd deze week? Het antwoord is eigenlijk nee, het was weer een normale werkweek. Ik ben woensdag wel weer een avondje uitgeweest en dat is me best wel goed bevallen. Wel merkte ik de volgende ochtend dat ik aardig moeite had om wakker te worden en me er ook toe te zetten om naar stage te gaan. Oh ja ik heb eigenlijk nog wel iets nieuws, 3 mei komt Marco Borsato hier en daar ga ik naartoe. Ben benieuwd wat ik er van vind, maar ik denk dat het een mooi feestje gaat worden. Voor de rest heb ik jammer genoeg ook weer wat meer last van me knie, maar ik denk/hoop dat het een verrekking is. Dus dat komt ook weer helemaal goed hier. Ik zie dat er aardig wat feestjes in Nederland zijn, jammer genoeg kan ik er niet bij zijn, maar ik zou zeker vanuit hier met jullie meedrinken en meegenieten. Ik hoop dat ik ook snel weer wat nieuwe foto's op me facebook/weblog zet, zodat jullie ook lekker met mij kunnen meegenieten. Morgen en overmorgen weer lekker weekend en mijn plannen zijn dan ook om lekker uit te rusten en dan morgen nog even naar de plaatselijke dierentuin om te kijken wat een klasgenootje van me doet. Hier hoop ik natuurlijk ook wat mooie foto's van de dieren te kunnen maken, want mijn dolfijnen en vissen worden natuurlijk na een tijdje ook een beetje saai.

Ik zeg tot het volgende reisverslag en geniet van het weer in NL

Ayooooo!!!

  • 16 April 2014 - 18:05

    Wilna:

    Hoi Joris,
    Wat ben jij toch een mazzelkont ga je ook nog Marco zien. Leuk dat je hetzo naarje zin hebt.
    Maak ermaar een leuke tijdvan en alsje jestage kan verlengen doen. Ditmaak je niet zo vaak mee.
    lieve groet Paul en Wilna

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Joris

Actief sinds 04 Dec. 2013
Verslag gelezen: 144
Totaal aantal bezoekers 8760

Voorgaande reizen:

07 Februari 2014 - 27 Juni 2014

Stage Sea Aquarium

Landen bezocht: