En ik zit op de 2 maand - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Joris Meer - WaarBenJij.nu En ik zit op de 2 maand - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Joris Meer - WaarBenJij.nu

En ik zit op de 2 maand

Blijf op de hoogte en volg Joris

06 April 2014 | Curaçao, Willemstad

Hallo daar Nederlanders,

Nog een dag en dan zit ik hier alweer 2 maand.
Het bevalt me hier nog zeer zeker en geniet ook nog van me stage. Eind april komen er ook nog 2 andere stagiares bij en hoop daardoor hoop ik meer tijd te krijgen voor mijn opdrachten. Wat me erg leuk lijkt is om hier voor sommige dieren educatieborden in het Nederlands te maken aangezien die er nog niiet zijn. Alle borden zijn hier namelijk in het Engels en Spaans en sommige dieren hebben geen eens een informatie bord. Ik moet dit nog wel even overleggen met mijn stagebegeleiders en eventueel andere mensen die daar over gaan.
Voor de rest mijn standaardopdrachten gaan allemaal super. Afgelopen is een klasgenoot even langs geweest op het Sea Aquarium, dit was erg gezellig aangezien we elkaar iin die weken bijna niet hebben gezien. Soms kwamen we elkaar wel tegen op feesten maar dan zeiden we alleen maar hoi. Nu hebben we een lekker gesprek gehad en heb ik haar jaloers kunnen maken met mijn stage :). Ik hoor dat van heel veel mensen dat ze jaloers zijn op de plek waar ik stage loop. En dat begrijp ik ook wel als je ziet wat voor uitzicht wat ik soms heb.Ook heb ik een leuk iets in het vooruitzicht. Ik ga namelijk op 22 april een dag meelopen met de trainers van Dolphin Academy, dit aangezien ik graag een inzicht wil hebben van wat het vak dolfijnentrainer inhoudt en wat daarbij komt kijken. Dit vooral omdat ik serieus zit te denken omdat voor een paar jaar te gaan doen als ik klaar ben met mijn stage. Door deze meeloopdag hoop ik een zodanig idee krijg van het werk, dat het mijn keuze eventueel makkelijker maakt.
Ik heb nu nog 12 fantastische weken voor de boeg en ik ga er dan ook absoluut het beste er van maken. Jammer genoeg neem ik ook afscheid eind april van de stagiaires die er nu zijn. Dat vind ik erg jammer aangezien ik toch het grootste gedeelte van mijn stage mee ben omgegaan. Er komen wel weer nieuwe mensen, maar toch is het afwachten hoe dat gaat worden. Met sommige heb ik al contact via facebook en ik denk dat het daarmee ik ook prima word. Alleen van de mensen waarvan ik nog niks weet is het afwachten. Maar we moeten er maar het beste ervan maken .

Met groetjes
Joris

  • 06 April 2014 - 19:22

    Nicky:

    Jeetje wat gaat het hard ! En wat een leuke dingen heb je weer in het vooruitzicht !
    Jammer dat een eind van de maand stagiaires weg gaan,
    maar ook weer leuk om nieuwe mensen te ontmoeten.
    Veel plezier en tot het volgende verslag !

  • 06 April 2014 - 19:34

    Romy En Jarno:

    Hay Joris! Blijft leuk om je verhalen te lezen en weer op de hoogte gesteld te worden!
    Blij dat alles goed gaat! Hier in Nederland zijn er gelukkig ook geen bijzonderheden.
    Groetjes en geniet daar nog!!

  • 06 April 2014 - 23:17

    Lyda:

    ik ben blij dat je zo geniet!! nog veel plezier de komende maanden

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Joris

Actief sinds 04 Dec. 2013
Verslag gelezen: 176
Totaal aantal bezoekers 8736

Voorgaande reizen:

07 Februari 2014 - 27 Juni 2014

Stage Sea Aquarium

Landen bezocht: