Voorbereiding op Stage - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van Joris Meer - WaarBenJij.nu Voorbereiding op Stage - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van Joris Meer - WaarBenJij.nu

Voorbereiding op Stage

Door: Joris van der Meer

Blijf op de hoogte en volg Joris

21 Januari 2014 | Nederland, Arnhem

Beste volgers,

Zoals de meesten van jullie weten vertrek ik 7 februari aanstaande voor een dikke 5 maand naar Curaçao. Ik vlieg 7 februari om 9 uur in de ochtend. Ik ga op Curaçao stage lopen bij het Curaçao Sea Aquarium. Ik weet nog niet wat voor onderzoek ik daar ga doen, dat krijg ik namelijk ter plekke te horen. Maar waar mijn normale werkzaamheden op neer komen zijn het verzorgen van de zeeleeuwen, haaien, schildpadden, pelikanen, flamingo's en de vissen die ze daar hebben. Tijdens mijn tijd op Curaçao verblijf ik op de Nieuwestraat in Willemstad. Ik heb al veel mede stagiaires leren kennen die rond die tijd ook verblijven op Curaçao. Ik hoop jullie elke week een update te kunnen geven van de gebeurtenissen op Curaçao en natuurlijk te laten mee genieten door middel van foto's. Ik kan niet meer wachten om te gaan, de 2,5 week die ik nog moet wachten is me veel te lang. Hopelijk zie ik veel mensen op mijn afscheidsfeestje op zondag 2 februari.

Groeten

  • 21 Januari 2014 - 21:00

    Lyda:

    ja Joris,
    nog even in het koude kikkerlandje en dan genieten van de warmte, maar ook hard werken aan je stage.
    Succes!!!

  • 22 Januari 2014 - 07:09

    Gerard Konijn:

    Er van uitgaande dat de dolfijnen blij zijn met je komst naar het paradijs: dol fijn.

  • 22 Januari 2014 - 09:58

    Heleen:

    Joris het word een geweldige stage!
    heel veel plezier geniet ervan x Heleen

  • 22 Januari 2014 - 21:24

    Nancy:

    helemaal gaaf! k wens je veel plezier met de laatste voorbereidingen....

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Joris

Actief sinds 04 Dec. 2013
Verslag gelezen: 242
Totaal aantal bezoekers 8757

Voorgaande reizen:

07 Februari 2014 - 27 Juni 2014

Stage Sea Aquarium

Landen bezocht: