Two weeks left !!! - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Joris Meer - WaarBenJij.nu Two weeks left !!! - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Joris Meer - WaarBenJij.nu

Two weeks left !!!

Blijf op de hoogte en volg Joris

21 Juni 2014 | Curaçao, Willemstad

Bon dia iedereen,

Het is weer een tijdje geleden dat ik geschreven heb, dit heeft meerdere redenen gehad. Laat ik maar met het goede nieuws beginnen ik heb donderdag mijn beoordeling voor mijn stage gehad, en deze was voldoende. Er zaten wel wat verbeterpunten aan, maar die blijf je toch houden. Voor de rest afgelopen weken veel afscheid genomen van mensen die terug naar huis zijn gegaan. dit is erg jammer maar er komen weer nieuwe mensen voor terug. Afgelopen weken ben ik vooral bezig geweest met het afronden van mijn project op mijn stage, het daadwerkelijke renoveren was al gedaan, nu moest alleen de verslaglegging nog gedaan worden. Deze is bijna af en dat betekend dat ik ook daadwerkelijk over 4 dagen kan zeggen dat ik klaar ben bij het Curacao Sea Aquarium. Ook heb ik aankomende vrijdag mijn laatste dag bij de dierentuin. Ik vind het erg jammer dat ik weg ga, want heb in de tijd dat ik bij de dierentuin heb gewerkt, misschien meer genoten dan mijn eigenlijke stage. Dit komt vooral door de variatie die daar wel aanwezig is en bij mijn eigen stage niet of haast niet. Aanstaande donderdag is mijn laatste stagedag en daarom ga ik met mijn collega's die avond naar Caracasbaai, om daar te genieten van een heerlijke BBQ en een super gezellige avond. Na mijn laatste stage dag heb ik dan nog ruim een week vakantie, om souvenirs te kopen en nog delen van het eiland te bezichtigen. En dan is het op zaterdag 5 juli daadwerkelijk tijd om in het vliegtuig te stappen en naar huis te vliegen. Ik kom dan ook voor de mensen die het nog niet wisten op zondag 6 juli om 10:30 aan met het vluchtnummer OR372 (dit is wel onder voorbehoud).

Met vriendelijke groeten
Joris

  • 22 Juni 2014 - 09:26

    Lyda:

    geniet er nog maar even lekker van!!!

  • 22 Juni 2014 - 11:45

    Nicky:

    Lekker vooruitzicht hoor.
    Een weekje vakantie om dingen te zien die je nog niet gezien hebt of nog wil zien.
    Niet teveel souvenirs kopen, hoor anders wordt je koffer te zwaar ;-)
    De zon mag je altijd in pakken voor ons natuurlijk.
    Geniet er nog maar van !
    Ik zal kijken of ik naar schiphol kan komen om je binnen te halen !

    <3 nicky

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Joris

Actief sinds 04 Dec. 2013
Verslag gelezen: 268
Totaal aantal bezoekers 8737

Voorgaande reizen:

07 Februari 2014 - 27 Juni 2014

Stage Sea Aquarium

Landen bezocht: