een (dol)fijne week!!! - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Joris Meer - WaarBenJij.nu een (dol)fijne week!!! - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Joris Meer - WaarBenJij.nu

een (dol)fijne week!!!

Blijf op de hoogte en volg Joris

30 Maart 2014 | Curaçao, Willemstad

Beste volgers,

Er is alweer een week voorbij, de tijd gaat gewoon echt te snel hier. Ik heb het hier weer echt naar me zin en geniet elke dag hier op het eiland. Ik zit er daarom ook serieus over na te denken om een week langer te blijven. Dit zou dan inhouden dat ik pas 5 juli terug vlieg. Ik ben ondertussen druk bezig met mijn stage opdrachten, deze gaan allemaal aardig goed en maak daar dus ook echt vorderingen in. Voor de rest begin ik steeds meer collega's beter te leren kennen en dat bevalt me dan ook erg goed. Soms heb ik het wel een beetje gehad met mensen, maar dat komt altijd weer helemaal toppie. Helaas zijn er ook weer wat mensen uit het huis vertrokken en ben daarom ook erg benieuwd wat voor nieuwe mensen er in komen. Maandag ben ik even langs wereldstage gegaan om te vragen hoelang het duurt voordat de post er is, antwoord 2 weken. Krijg ik binnen een week het bericht dat er post voor me is. Dus dat is erg fijn. Toen ook maar gelijk een gesprek gehad met mijn stagebegeleider vanuit wereldstage. Dit was een zeer fijn en positief gesprek over allerlei dingen, niet alleen me stage, maar ook hoe ik in mijn vel zit.Toen dinsdag lekker een relax dagje gehad en weer aardig tot rust kunnen komen. Niet dat ik hier helemaal uit me dak ga met elke avond een feest. Ik merk namelijk dat het toch aardig wat energie kost om die 5 dagen per week te werken onder de brandende zon.Woensdag dan maar weer begonnen met een nieuwe stageweek. We hebben als park die dag een mooie verrassing gehad, helaas kan ik vanwege redenen nog niet vertellen wat deze verrassing is. Donderdag een extreme dag gehad met veel spaans sprekende mensen die niet willen luisteren naar veiligheidsredenen van sommige shows, helaas moest hierdoor een show gecanceld worden. Ik begin daar wel erg moe van te worden, maar ik denk maar zo die mensen weten niet beter. Vrijdag een rustig werk dagje gehad en een goed gesprek gehad met mensen. Gisteren ben ik dan met Joe (stagebegeleider) en Roy (aquarist) naar Caracasbaai gegaan, hier zijn ze gaan duiken om nieuwe sponzen op te halen voor aquaria's. Ik mocht bij de truck blijven om te kijken dat er niks gejat was en dat daar alles goed ging. Ik scheet hem wel even toen er opeens 5 antiliaanse mannen achter me stonden. Wat bleek nou er was net een grote boot aangekomen naast de plek waar ze doken. Dus gelukkig kwamen deze mannen alleen maar kijken naar wat we aan het doen waren en ik vond het leuk dat ze ook zeker interesse toonden. Vandaag is het dan alweer zondag, laatste werkdag van de week. Ook vandaag is het weer een erg rustig dagje op het werk, een aantal toeristen lopen rond en kom dan ook nog 2 huisgenoten tegen die dachten laten we even naar het sea aquarium gaan. Het is wel even wennen dat het verschil nu 6 uur is geworden met Nederland, maar dat went ook wel weer. Ik mag nu nog even 3 uurtjes werken en dan ben ik weer toe aan weekend.

Groetjes of zoals ze hier zeggen Ayoooo !!!


Joris

  • 30 Maart 2014 - 21:07

    Nicky:

    Wat leuk om te horen Joris dat het lekker met je gaat !
    En als je een week langer kan blijven zeg ik Zeker doen !
    Heel veel plezier !!
    Tot het volgende avontuur !!

  • 30 Maart 2014 - 21:19

    Engelien Konijn:

    Wat een gesprekstof heb jij. Je hebt met iedereen een gesprek. Kun jij alle talen? Als die Spaanse mensen niet doen wat je aan ze vraagt komt het misschien wel omdat ze je niet begrijpen. Geniet nog van je stage en van je avonturen. Ik zou zeggen als het mogelijk is en je hebt er zin in BLIJF EEN WEEK LANGER! En Joris ik wil je erg bedanken voor het zonnetje die je iedere dag naar ons stuurt. Wat laat je ons meegenieten van het warme klimaat. Veel plezier nog en tot het volgende avontuur, zoals Nicky zegt.

  • 31 Maart 2014 - 15:05

    Annemieke:

    O... ik ben JALOERS.... ik wil OOK....
    Alhoewel hier is het ook fijn.
    Hoi Joris, fijn om te lezen dat je het zo naar je zin hebt. Geniet lekker van deze periode. Groetjes vanuit (ook een zonnig) Weesp

  • 03 April 2014 - 11:53

    Alice:

    Hallo Joris,
    Zoals ik lees heb je het super naar je zin, veel mensen ontmoeten en vooral zin om nog een weekje langer te blijven.
    Hoop dat je dat kunt regelen.
    Succes met alles
    Groet Alice

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Joris

Actief sinds 04 Dec. 2013
Verslag gelezen: 241
Totaal aantal bezoekers 8729

Voorgaande reizen:

07 Februari 2014 - 27 Juni 2014

Stage Sea Aquarium

Landen bezocht: