1e Stagedag - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Joris Meer - WaarBenJij.nu 1e Stagedag - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Joris Meer - WaarBenJij.nu

1e Stagedag

Blijf op de hoogte en volg Joris

10 Februari 2014 | Curaçao, Willemstad

Hoihoi volgers,

Vandaag was het dan de dag, mijn eerste stagedag. Ik werd om 9 uur verwacht op Wereldstage en ben toen naar mijn stageadres gebracht. Daar heb ik eerst het papierwerk geregeld en toen ben ik door een andere stagiaire naar mijn begeleiders gebracht. Ik heb 2 stagebeleiders Manu is een Argentijn die zich vooral bezig houdt met het renoveren van de aquaria's en de ander heet Joe en is Amerikaans. Joe is meer een zeebioloog en leert me meer over het gedrag van dieren. Vandaag had ik een kort dagje omdat Joe en Manu ergens naar toe moeten, morgen zou ik ook vrij zijn maar heb contact gehad met hoofd educatie en loop morgen met alle presentaties mee, waardoor ik eventueel zou kunnen meehelpen met de presentaties. Voor de rest moet ik nog overleggen met de stagebegeleiders wat ik precies moet doen, ze hebben een idee en dat lijkt me ook ontzettend gaaf. Voor de rest heb ik nog mooie vooruitzichten met mijn stage. Ik heb er ontzettend veel zin in en heb hele aardige collega's die je echt laten thuis voelen. Ik ben ook wel blij dat Joe en Manu beiden geen Nederlands kunnen, hierdoor kan ik aan mijn Engels en Spaans werken. Manu heeft me zelfs aangeboden om me te helpen bij Spaans.

Het is dan niet een lang verhaal maar hoop jullie wat duidelijkheid te hebben gegeven

  • 10 Februari 2014 - 21:53

    Romy :

    Wat super te lezen! Je bent echt n bezig bijtje he! Goed hoor dat je alles zo aanpakt!
    Veel liefs Jarno en mij

  • 11 Februari 2014 - 10:32

    Lyda:

    hoi Joris,
    je eerste dag zit er op en het klinkt erg goed!
    veel liefs Lyda

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Joris

Actief sinds 04 Dec. 2013
Verslag gelezen: 208
Totaal aantal bezoekers 8738

Voorgaande reizen:

07 Februari 2014 - 27 Juni 2014

Stage Sea Aquarium

Landen bezocht: