Een fantastisch afscheid - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van Joris Meer - WaarBenJij.nu Een fantastisch afscheid - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van Joris Meer - WaarBenJij.nu

Een fantastisch afscheid

Blijf op de hoogte en volg Joris

03 Februari 2014 | Nederland, Arnhem

Goedemorgen Lezers,

Gisteren was het dan zo ver, het afscheidsfeestje waar ik al een tijdje naar toe had geleefd. In de ochtend eerst nog mijn laatste korfbalwedstrijd gehad, helaas ging deze wedstrijd verloren en dacht ik dan moet het feest maar helemaal fantastisch worden. En raad eens ....... dat werd het zeker. Op een geweldige locatie met een geweldige sfeer en natuurlijk een fantastische workshop Djembé van de man die het als enige op zo'n manier kan. Ik wil daarom ook iedereen heel graag bedanken voor dit fantastische moment, vooral me ouders die deze locatie hebben uitgekozen. En toen ik gisterenavond thuis kwam, kwam het eigenlijk pas bij me binnen dat het nog maar 5 dagen duurt voordat ik op het warme Curacao ben en dat wel voor 5 maanden.
Deze week de laatste dingen regelen en dan me koffer inpakken.

Voor de mensen die het graag willen weten, hierbij mijn vlucht:

- Vrijdagochtend 7 februari
- 9:00 (ik ga rond half 8 zeer waarschijnlijk door de douane)
- vluchtnummer OR363 (arkefly)

En voor mensen die de vlucht willen volgen kan dat via de volgende site

nl.flightaware.com

daar kan je dan het vluchtnummer en vliegmaatschappij invullen.

Ik wou nogmaals iedereen bedanken.

En het volgende berichtje komt uit het tropische Curacao.

Met vriendelijke groeten,
Joris

  • 03 Februari 2014 - 09:09

    Engelien En Gerard Konijn:

    Hoi Joris,

    Wij hebben ook genoten van de leuke middag met de leuke workshop Djembé. De Djembé man doet het inderdaad erg leuk. Goede vlucht en geniet van het heerlijke land Curaçao. Oma vond het fijn om er even bij te kunnen zijn. Genoten van de lekkere hapjes. En ook hebben we alle drie genoten van de broodjes onderweg. Heerlijk!!

  • 03 Februari 2014 - 09:09

    Romy:

    Hay Joris,
    Jarno en ik konden er helaas niet bij zijn gisteren. Ik ben blij te lezen dat je ze verwend bent en genoten hebt! Heeel veel succes met het regelen van de laatste dingetjes!
    Ik zie nu al uit naar je volgende verhaal!
    Liefs, Romy

  • 03 Februari 2014 - 16:46

    Nicky:

    Hoi Joris,

    Het was iid een gezellig feest !
    De workshop Djembé was erg geslaagd (ik heb je alleen gemist tijdens de workshop ;-) )
    Daphne en Pepijn hebben ook gezellig meegedaan !
    Een hele goede reis.
    Toi Toi Toi vanuit Maarssen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Joris

Actief sinds 04 Dec. 2013
Verslag gelezen: 276
Totaal aantal bezoekers 8731

Voorgaande reizen:

07 Februari 2014 - 27 Juni 2014

Stage Sea Aquarium

Landen bezocht: